سوالات متداول مشتریان شیدسا
پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید ازگالری شیدسا هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود تکنیک های زیر را رعایت فرمایید: 1) با مشاهده قسمت آدرس ، در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می شود. 2) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید
در سبد خرید پس از احتساب مبلغ کل به همراه ۹٪ مالیات از طریق مرحله بعدی به قسمت بعدی رفته و جزییات پرداخت و مشخصات کامل خود را وارد کرده، زمان تحویل مورد نظر خود را وارد کرده، سپس ثبت سفارش کنید.
چگونه میتوانم هزینه خرید خود را پرداخت کنم؟
بعد از رفتن به مرحله بعدی در قسمت مشخصات سفارش درگاه پرداخت در گزینه ها مشاهده می کنید، هزینه خود را پرداخت کرده که پس از آن به شکل خودکار خرید یا سفارش شما در مرحله آماده سازی و ارسال قرار خواهد گرفت.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گالری شیدسا با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشا ت خود مطلع شوید
برای داشتن انتخابی دقیق و مطمئن ، گالری شیدسا راهنمای سایزبندی و نحوه اندازه گرفتن آن برای شما قرار داده است.
با تماس با گالری شیدسا هماهنگی های لازم را برای دریافت ، تصحیح و ارسال کالا انجام دهید.
بله گالری شیدسا به شکل روزانه قیمت تمام محصولات در وب سایت خود را بررسی و به روز رسانی می کند.
جهت رفاه حال مشتریان گالری شیدسا ضمانت تعویض یک روزه کالا را در اختیار آنان قرار داده است.
بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا یک روز فرصت خواهند داشت که در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، گالری شیدسا نسبت به تعویض کالا اقدام نماید.
چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت نمایند.
۱ـ کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت یک روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل ، تماس تلفنی و یا واتساپ به کارشناسان گالری شیدسا اعلام نمایند.
بدیهی است پس از گذشت یک روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.
۲ ـ ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان گالری شیدسا قرارگیرد.
۳ ـ ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات به عمدی نباشد .
۴ ـ در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده مورد تایید کارشناسان گالری شیدسا نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد